Letos smo si postavili vprašanje, kako bi se na drugačen način učili, saj se učenci v šoli pogosto dolgočasimo. Radi pa imamo praktično delo, poskuse, video kot so nam povedali v anketi.

Raziskovali smo, kaj se lahko naučimo iz jajca in se naučili, da se iz ene navadne stvari iz vsakdanjega življenja  ali natančneje gospodinjstva lahko naučimo več stvari na enkrat na različnih področjih. Vsak je imel svoje področje za raziskovanje: Sara-umetnost, Tea-etnologija, slovenščina, Lija-medicina, Patrik-fizika, Jaka-kemija, Matija-kulinarika, Nejc-geografija, Matevž-biologija in Valentin-viri. Svoja odkritja smo zbrali na naši spletni strani in sami izdelali tudi interaktivne spletne naloge. Med raziskavo smo naleteli na veliko novih stvari, za katere si nikoli ne bi mislili, da jih bomo odkrili in da je to sploh mogoče. Kot na primer nismo vedeli, da jajca ni mogoče stisniti v roki, ali da se da hoditi po jajcih ali, da obstajajo tudi jajca zelene, modrikaste in rožnate barve in še mnogo stvari. Scenarij za predstavitev smo večkrat spreminjali, saj smo imeli toliko za povedat,i da je bilo preprosto premalo časa. Vseeno nam je uspelo sestaviti takšen scenarij, da vključuje zanimivosti in inovacije.

Našli smo zelo inovativno rešitev. Svoj projekt smo poimenovali JAJČENJE, kot JAJCE+UČENJE=JAJČENJE. Pomeni drugačno učenje…. nič več učenja z učbeniki. Naša rešitev ponuja učenje po skupinah s poskusi, slikami, videi in praktičnim delom, a ta učinkovitost ni kar tako izmišljena. Smo jo preizkusili na naravoslovnem dnevu šestošolcev, kjer smo mi bili učitelji. In za potrditev naše ugotovitve smo prebrali tudi mnenja, ki so nam jih napisali. Naša ideja je torej preizkušena, učinkovita, preprosta in predvsem poceni. Poceni zato, ker smo za vse poskuse odšteli od 1 do 7€ (škatla jajc-1,30€, kis-1,20€ in drugo). Ponavadi imamo stvari, ki jih potrebujemo za izvedbo kar doma v gospodinjstvu, zato lahko rečemo, da je naša rešitev s poskusi zelo praktična in preprosta, pa še zabavna.

 

Dostopnost